<div style='background-color: none transparent;'></div>

Home » » Phil Jones "ကၽြန္ေတာ္တုိ.အားလံုးဟာ တနဂၤလာေန.ည

Phil Jones "ကၽြန္ေတာ္တုိ.အားလံုးဟာ တနဂၤလာေန.ည

Phil Jones "ကၽြန္ေတာ္တုိ.အားလံုးဟာ တနဂၤလာေန.ည အိုးထရက္ဖို.ဒ္ကြင္း
ႀကီးထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို.မန္ယူႏိုက္တက္ဖန္ေတြ.ရဲ.ေရွ.ေမွာက္မွာၿပန္လည္
ကစားဖို.အတြက္မေစာင့္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။သူတို.အားလံုးဟာ ကၽြန္ေတာ္တို.အ
တြက္ အင္အားတစ္ရပ္ပါ။သူတို.ရဲ. အသင္းအေပၚအားေပးမွုေတြကလဲအံ့မ
ခမ္းပါဘဲ။ေနာက္ၿပီး ပထမဦးဆံုးအိုးထရက္ဖို.ဒ္ ပြဲစဥ္ဟာ ခ်ဲလ္ဆီးနဲ.ၿဖစ္ေန
တာဟာလဲ မေစာင့္စားႏိုင္ေလာက္ေအာင္ၿဖစ္မိေနတာပါ။ခ်ဲလ္ဆီးအသင္းဟာ
အသင္းေကာင္းတစ္သင္းၿဖစ္ၿပီး ေမာ္ရင္ဟိုလိုနည္းၿပေကာင္းလည္းရွိေနပါ
တယ္။ဒါေပမဲ့ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္တို.အသင္းကအလုိရွိေနတဲ့ အခ်က္ပါဘဲ
ကၽြန္ေတာ္တို.ဟာ ဒီလိုၿပိဳင္ဘက္ေကာင္းေတြနဲ.ေတြ.ဆံုခ်င္ၿပီး အႏိုင္ယူၿပ
ဖို.အၿမဲစိတ္အားထက္သန္ေနႀကတာပါလို.ေၿပာသြားသည္။
ဆက္လက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို.အသင္းဟာ ပြဲစဥ္၁မွာ ဆြမ္ဆီးကိုအေကာင္းဆံုး
ယွဥ္ၿပိဳင္ကစားခဲ့ၿပီး ၄-၁ဂိုးနဲ.အႏိုင္ရယူခဲ့ပါတယ္။ဒီပြဲကေၿခစြမ္းအတိုင္း ပြဲစဥ္
၂မွာလည္း ၿပသႏိုင္ၿပီး အႏိုင္ယူႏိုင္လိမ့္မယ္လို.ထင္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္တို.
ဟာ ခ်န္ပီယံေတြၿဖစ္ၿပီး ပြဲစဥ္၁မွာ အႏိုင္ရယူႏိုင္ခဲ့တဲ့အတြက္ ကိုယ့္ကိုကုိယ္
ယံုႀကည္မွုေတြအၿပည့္ရွိေနပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္တို.ရဲ.အေကာင္းဆံုးေၿခစြမ္း
ေတြဟာၿပန္လည္ေရာက္ရွိေနပါၿပီ ဒီေၿခစြမ္းေတြကိုရာသီကုန္ဆံုးတဲ့အထိ
ထိမ္းသိမ္းသြားမွာပါလို. ေၿပာႀကားသြားပါတယ္။


မန္ယူဖန္မ်ားအတြက္သီးသန့္ေနရာ......................မွ
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. ေအာင္သက္ခုိင္ . All Rights Reserved
| Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map