<div style='background-color: none transparent;'></div>

Home » » စကၤာပူနိုင္ငံက NUH မွာ ခႏၶာကိုယ္ အစိတ္အပိုင္းေတြ ေသဆံုးေနတဲ. သူ.ခ်စ္သူနဲ. လက္ထပ္ခဲ.တဲ. စကၤာပူရီးယန္း အမ်ိဳးသမီး

စကၤာပူနိုင္ငံက NUH မွာ ခႏၶာကိုယ္ အစိတ္အပိုင္းေတြ ေသဆံုးေနတဲ. သူ.ခ်စ္သူနဲ. လက္ထပ္ခဲ.တဲ. စကၤာပူရီးယန္း အမ်ိဳးသမီး

ကၤာပူနိုင္ငံက NUH မွာ ခႏၶာကိုယ္ အစိတ္အပိုင္းေတြ ေသဆံုးေနတဲ. သူ.ခ်စ္သူနဲ. လက္ထပ္ခဲ.တဲ. အမ်ိဳးသမီး

ေရွာင္မိန္းမိန္းတို.မဂၤလာပြဲမွာ မိသားစုအနညး္ငယ္ဘဲပါ၀င္ခဲ့ပါတယ္။  မဂၤလာပြဲေလး အျပီးမွာ သတိုု.သားက ကၽြန္ေတာ္တို. မဂၤလာေဆာင္ကုိလာတဲ့ ဧည့္သည္ေတြကို ဘာမွျပန္မေပးႏုိင္တဲ့ အတြက္ စိတ္မေကာင္းေၾကာငး္ေျပာၾကားခဲ့တယ္။

မဒမ္ေရွာင္ရဲ.သူငယ္ခ်င္းအခ်ိဳ.နဲ. မိသားစု၀င္အခ်ိဳ.က ဒီလိုနာမက်န္းျဖစ္တဲ့ ခင္ပြန္းသည္နဲ.ဘာေၾကာင့္မ်ား အတူေနခ်င္ရတာလဲလို.ေမးခြန္းထုတ္ခဲ့ေၾကာင္းေျပာျပခဲ့တယ္။ သူမက ကၽြန္မမေျပာတတ္ပါဘူး သူဟာ ကၽြန္မအတြက္၀န္ထုပ္၀န္ပုိးလို. ကၽြန္မမထင္မိပါဘူးတဲ့ေလ။ ေနမေကာငး္ျဖစ္ေနခ်ိန္ မက်န္းမာခ်ိန္ေတြမွာ ကၽြန္မတို. တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ ေစာင့္ေရွာက္ၾကမယ္လို. ဂတိက၀တ္ျပဳထားခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မတို. ဒီဂတိစကားကုိ ဘယ္လိုလုပ္မ်ားေမ့ႏုိင္မလဲေလတဲ့။
"ကၽြန္မကုိလူအခ်ိဳ.ကေမးတယ္ ကၽြန္မရဲ. future plan ကဘာလဲတဲ့။ ကၽြန္မေျပာလုိက္တယ္ ကၽြန္္မမသိဘူး။ ကၽြန္မအဲ့ဒီ့အေၾကာင္းမေတြးဘူးဘူး။ ကၽြန္မ အမ်ိဳးသားက ကၽြန္မကုိခြန္အားေတြျဖစ္ေစတယ္။ အဲ့ဒီလိုဘဲကၽြန္မလဲ သူ.အေပၚကုိ ခြန္အားေတြေပးစြမ္းခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မသူ.အတြက္ အသက္ရွင္မယ္။"
ေမာ္နီကာ ဆီေလ်ာ္ေအာင္ ဘာသာျပန္ဆိုထားပါသည္။
ကၽြန္မတို.ေတြေရာ သူ.လိုမ်ိဳး ခ်စ္ႏုိင္ၾကရဲ.လား။
အားလံဳးဘဲ အခ်စ္နဲ.ထိေတြ.ခဲ့ရင္ ေပ်ာ္ရြင္ႏုိင္ပါေစလို. ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္။
ကြန္.မန္.ေလးေတြခ်န္ခ်င္ခ်န္ထားခဲ့ႏုိင္ပါတယ္ ကြန္.မန္.တစ္ေၾကာင္းစီတုိငး္ဟာ ေမာ္နီ.ကာ့အတြက္ အေမာေျပ အိုေအစစ္ေလးေတြမို.ပါ။
10.46pm
http://goldenmyanmarparadise.ning.com/profiles/blog/show?id=5620648%3ABlogPost%3A1364469&xgs=1&xg_source=msg_share_post
  Tuesday, June 19
Share this article :

1 comments:

3rdthameetaw said...

ခ်စ္ၾကျပီဆိုေတာ့လဲ

Post a Comment

 
Copyright © 2011. ေအာင္သက္ခုိင္ . All Rights Reserved
| Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map